Snart helg!!

Snart sovdax efter en hektisk dag :)

Flexade ut en halvtimma från jobbet för att vaccinera mig. Inte så kul. Men efter det belönades jag med grillat hos Daniels söta föräldrar. Lite kort- och sällskapsspel på det :)
Åkte hem och tanken var att jag och Daniel skulle gå en mys/powerwalk men redan vid hotellet hittade vi annat att göra. Träffade på Madde, Carro och Linda som satt och myste. Tony och Hannah kom förbi med det ny innespelet Flingo! Döskoj men jag och Madde fumlade bort den enda bollen som vi nu måste försöka ersätta.
Bra kväll och kom hem med lite snarr som jag fick på Hotellet. Nu ska det lagas lite matlåda tills imorgon och sen natta kudde. imorgon blir det jobb och sen mer jobb (hoppas bara jag inte blir kallad hora imorgon)

Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0