skit previa..

Jag ringde previa och sjukanmälde mig igår när jag var på väg hem från jobbet. Jag sa till henne(sjuksköterskan) hela tiden att jag inte mådde bra och inte ville prata.. men hon pratade på: om dryck, tips, läker osv.. tills jag sa spydde med henne i telefon.. då la hon äntligen på.
Idag ringde dom från jobbet och sa att anmälan blivit fel. Ringde upp previa och då var allt helt fel. fel datum, fel tidpunkt fel sjukvaroorsak. Konstigt att det ska vara så svårt?
"Hej, Mitt namn är Sandra och jag är på väg hem från jobbet nu(måndag klockan 09:30). Jag har spytt på jobbet och mår inte så bra och kan inte prata för tillfället"
Hos previa blev det... hej, jag var på jobbet 4 timmar i fredags (!?) och har halsfluss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0