Sjukt..

Är sjukt onykter och orkar egentligen inte blogga men måste berätta en sak.
Idag när vi kom hem hittade vi massor av choklad i sängen och var tvugna att byta lakan. Daniel sa att han inte ätit choklad i sängen efter jag hade gått.. men jag trodde honom inte riktigt. Tills jag började leta efter mina goda Mozartkugel som låg i en påse i vardagsrummet och hittar den inte. ringer Daniel och frågar om han flyttat på den eller ätit upp dom och han svarar nej.  Letar förbrilt och hittar påsen under ett bord-den är tom!

Som en blixt från klar himmel slog det mig.. Imorse vid tio när vi skulle åka till Blacksta var jag i stugan med mamma och min kusin lämnade monstrerna hos Daniel (Saras hundar) Dom har alltså hittat påsen med godis och ätit upp det. Med papper på! antagligen lagt sig i sängen där Daniel sov och ätit mitt godis.. Dom har slukat i sig lyxgodis med papper på. som att skända! Nu måste jag sms:a Sara och meddela att dom ätit choklad ifall dom blir sjuka.. så hon vet. Dom  där hundarna äter allt som tex turkisk peppar, gräs och stenar men hundar är känsliga mot choklad.. Hoppas dom inte blir dåliga :(

Nej nu ska jag sova, god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0