Oj vad dåligt jag mår..

Har precis kommit tillbaka från Citygrillen där vi har käkat lunch.. Jag mår inte som jag förtjänar idag :(
Men kul var det!

Igår var jag i Blacksta på auktion/loppis där jag shoppade en pedistal, en ram och en lampa..

Här kommer lite bilder från gårdagens utflykt:

Lite fika.. Mamma och mormor



Min moster Ninni har satt sig i Sofias knä för att äta jordgubbar..



Och hon kan inte förstå varför Sofia vill att hon flyttar på sig..



Dennis, mamma och mormor



Nu har dom gjort en komprimiss och Ninni får sitta framförSofia istället.



Utsikten



Min tanke om att det kunde vara blött och lerigt (eftersom smhi sagt regn och rusk) var bra.. Men solen lyste och det var jättevarmt i stövlar!



Loppan och jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0