Minigolf och rulerblades

Bra dag. En mycket bra dag :)
Våfflor efter jobbet sen bar det ner mot hamnen. Mötte upp Jenny och Max. Spelade minigolf och jag behöver inte berätta vem som vann. Men det var jag! Jag! JAG!!
Glass och kaffe på Aktersnurran. Mysigt!

Vi hade så trevligt att klockan bara tickade på. Helt plötsligt var den halv tio och det var dax för lilla Max att sova för länge sen.

Jag och Daniel åkte rulerblades en timma och nu är jag hemma. Så där lagom trött i kroppen att det kommer bli skönt att sova :) Så Godnatt!

Max visar hur det ska gå till :)



Daniel gör sitt bästa (men jag vann ändå)



Sötaste Masen..



Kollar vart bollen ska i..



Om det inte går .. får man hjälpa bollen på traven



Kolla en regnbåge!!



Glass i hamnen



Fina Jenny!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0