Middag på Skeppet

Har precis kommit hem från en trevlig middag tillsammans med Anna J. Till bordet hade vi även Linda, Sara och Gacki. Mycket trevligt i kvällsolen :)
Dock så kom ju problemet när jag kom hem. Hade ju lovat Daniel att laga mat till honom men löste det genom att han fick köpa sallad till oss imorgon på goda Paus :) Bra va?!

Saknar min kille lite då han och jag jobbar helt olika den här veckan. Han börjar 15 och slutar 23:00 så när han kommer hem sover jag och när jag går upp sover han. Jag ska minsan lura med honom upp imorgon på en morgonpromenad och sen kanske frulle på nått café..

Nu blir det lite slöande i soffan innan jag måste få min skönhetssömn då jag jobbar dubbelt imorgon :) På Lördag ska jag föresten jobba på Skeppet igen, fast i servisen och sedan i baren.. hmnn hur ska det gå? Har inte gjort detta på mycket länge. Ett 16-timmars pass dessutom. Vilken träningsvärk jag kommer ha i armar och ben :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0