Måndag kväll..

Helgen har varit mycket skön men gick över för snabbt..
♦♦♦

I Fredags var det kalsa hos moster Åsa som bakar världens godaste bullar! Efter det var jag hemma hos kusin Sara
I och förfestade med Mora Träsk och drinkar.. Vi fortsatte förbi Tellus och sen vidare till Lotsen.
♦♦♦

I Lördags började jag dagen med en promenad tillsammans med Tess. När jag kom hem väckte jag Daniel för att åka och sola. Mycket skönt!! Jag behöver verkligen sol. Kollade på lite fotboll i Sjösa sen var det dax för fest igen. Sara var här och sagan upprepades igen. Mora Träsk- Tellus- Skeppsbron.
♦♦♦

I Söndags åkte vi till Lager 157 som alla pratat så gott om. Jag hade stora slösarplånboken med mig och var beredd för att shoppa! Handlade typ inget men min annars lite sparsamme sambo handlade oss ur huset..
Vi åkte förbi pappa en stund för att äta lite. Där var mina små älsklingar.. (brorsans barn)
Sen var det dax fr middag med tjejerna på  Röken. Mycket trevligt. Vi har inte träffas så mycket allihop nu under sommaren så det var på tiden. Längtar lite till i höst och Tisdagsmiddagarna kan börja igen!!
efter Röken gick vi till Skeppsbron där alla spårade. En bra kväll där fantasin flöda och skrattmusklerna arbetade.
♦♦♦

Idag har jag inte gjort mycket. Jobbade, ner på stan för att shoppa-hittade inget. Lagat mat och nu är det soffläge som gäller!

Bilder från kalaset hos moster och förfesten hos Sara

Daniel leker med odjuren..



Ingen i vår familj blir speciellt bra på bild. eller fotogenisk som Sara en gång har sagt :)





.. och Daniel som inte ens har blodsband till oss andra har ändå drabbats av denna förmåga att se retarded ut :)







"Facebook-poser" på Tellus







Jag och Sofia blev hungriga och smög iväg från dom andra och köpte oss en korv som vi åt på bänken utanför Röken



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0