Jobbe, jobbe..

Har precis kommit hem från ett hovpass på Skeppsbron. Dock så störde det osäkra vädret lite.. men det är alltid kul att jobba där. Mycket bra gäng.

Imorgon ska jag på auktion på Blacksta men j*la smhi visar regn! Dom får ta och ändra sig tills imorgon, Sen på kvällen skall nog Sprit-Sandra komma ut en sväng. Vi får se.. ;)

Nu ska jag berätta vad som flyttat in vid stugan. Vill varna alla känsla läsare att det kommer vara ormar inblandade. Så bla mina vänner Anna och Madde behöver inte läsa det kursiva och inte trycka upp bilden som jag för deras skull gör liten..

Precis intill stugan har det flyttat in en jätte stor huggorm och den vill gärna ligga framme och sola hela dagarna. Den är ganska orädd och det tar ett tag och skrämma iväg den... men det tar inte mer än 30 minuter så är den tillbaka på sin stubbe och solar.. Kanske inte så lämpligt då båda Daniel och mammas man Dennis är livrädda för ormar. Så om nån vill komma och fånga den och släppa ut den i skogen lååångt borta är dom välkomna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0