Idioter..

Som ni förstår blev det inte en så blöt kväll för mig idag. När jag väl kom ner till hamnen var jag inte riktigt på humör.

När jag går hem brukar jag inte vara rädd men idag var det riktigt obehagligt. En silverfärgad audi (tror det var en audi iaf)med några killar åkte förbi mig flera gånger och jag kände att det inte var riktigt okey. jag förskte ringa Daniel- utan svar. när jag svängde in från stora vägen och in över bron vände audin och kom emot mig. Dom saktade ner och åkte jämsides med mig och försökte prata. Jag är inte så trevlig när främmande mäniskor försöker föra en konveration och likadant var fallet idag. Killarna ville skjutsa hem mig och slutade inte tjata trots att jag sa nej. Det blir otrevligare och otrevligare stämmning och en av killarna skriker "men sätt dig i bilen för i helvete!" Jag fräser tillbaka att dom kan dra åt helvete och att jag skulle ringa polisen. Då körde dom iväg men fortsatte köra fram och tillbaka förbi mig hela vägen hem.. Inte riktigt okey och väldigt obehagligt.

nej nu ska jag kolla lite Tv för pulsen är alldeles för hög för att jag ska kunna somna nu. Hej svejs!




Kommentarer
Postat av: Jempy

Huh, så obehagligt!! Tur att det är lite go i dig iaf. Bra tjejen! Kram!

2009-07-11 @ 08:33:58
Postat av: Susanne

men vännen. Kom och hämta försvarsspray på kontoret. Kan vara bra att ha i handväskan. Hannah har det för hon tycker det är obehagligt attgå hem själv efter jobbet.

2009-07-11 @ 18:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0