Ett hjärta av guld!!

För några år sedan när jag jobbade på Rökeriet tillsammans med Em Pettersson så bjöd hon då på Kanelbullar som bakats på konditoriet hon arbetade på. Tyvärr så kunde jag inte äta bullarna för det var kardemumma i degen och det är bland det värsta jag vet.. Men vad gör det om hundra år..
Igår när jag jobbade på Lotsen kom lilla söta Em med massor av kanelbullar UTAN KARDEMUMMA till mig! Dom har nämligen slut på kardemumma och kan inte ha det i degen längre. Så  Em kommer då ihåg att jag inte tycker om kardemmuma och bakar några extra till mig!! I det här fallet var tanken fin men handlingen underbar!!

Så dagen hyllning går till Em som älskar att göra människor glada -och lyckas med det!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0