Bra kväll igår!

Kvällen igår blev verkligen toppen! Vi  var på Hotellet och åt grillbuffé. Vi trotsade regn och skurar och satt och myste under ett jätteparasol. Det var jag, Anna och Linda men sedan slöt även Pia, Kalle och Sara upp. Ju mer, ju roligare!

Sen var det KISS-kväll på Lotsen. Massor med folk och bandet hade verkligen lagt ner sin skäl i rekvisita så det var kul och se. Men jag lämnade in strax efter tolv- och det är jag ganska glad för idag. Ska ju jobba x 2.

Nej,  nu en snabb dusch sen springa till jobbet! Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anna J

Ja det var verkligen supertrevligt!! :)

2009-07-31 @ 13:11:12
URL: http://leostejalundwall.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha.. såg nu att jag skrivit skäl istället för själ. Slant nog lite imorse :)



Ja Anna.. det får vi göra om!!

2009-07-31 @ 14:27:11
Postat av: Sandra

Haha.. såg nu att jag skrivit skäl istället för själ. Slant nog lite imorse :)



Ja Anna.. det får vi göra om!!

2009-07-31 @ 14:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0