Älskar L.J (Lipstick jungel)

Efter jobbet idag åkte vi ut till Daniels mamma som fyller år idag. Ca 25 år. Grattis Agge!! Käkade mat och hade trevligt dock så var jag tvungen att bryta tidigt då jag skulle på ett 1000 kronors möte med en terapeft som skall hjälpa mig med min sjukhus-ångest. Hon skall f-n vara bra om det kostar 1000 kronor per gång.. Jag har inte lust med någon längre behandling då.

Daniel blev idag påkörd! Av en 6 årig pojke som körde race med sina polare och cyklarna. Lilla pojken klarade sig med skrapsår och Daniel med en mindre chock. Himla tur att han såg killen och han stanna i tid.. synd bara att pojken inte gjorde det samma. Skrapsår på lillkillen och bucklor i skrotbilen..

Nu är reklamen slut i Lipstick.. Se Ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0