Bröllopsmässa och yrsel

Kära Bloggbok.
Fortfarande så har inte min yrsel gett sig. Den kommer i attacker och altid när man minst anar nått. Jag hoppas det går över snart.
Jag har fått många frågor om jag är gravid tack vare denna "åkomma" men jag vill ta tillfälle till akt att dementera detta. Jag är inte gravid. Och när den dagen kommer så lovar jag att jag kommer vara snabb på att basunera ut detta.

Nu till annat som kan få folk att tänka och undra, så jag kan redan nu säga: Nej, vi skall inte gifta oss (inte än i alla fall).
Ikväll har jag tvingat med Daniel på Bröllopmässa på Grand Hotel. Han var motvillig i början men avslutade mässan med att säga att han var lite besviken, då han trodde den skulle vara större(!?)
Man blev som på vilken mässa som helst påhoppad, indragen i båser och och överskopad med brochyrer och reklam.
Så nu har jag suttit i och kollat igenom två påsar med reklam och upptäckt att jag har en otrolig förkärlek till pyssel. Jag fick en katalog med över 80 sidor som innehåller olika kort, papper, påsar, stämplar och dyl. Har kollat i den 2 gånger nu och kommer antagligen kolla i den igen.. Har jag valt fel yrke? Borde jag kanske satsa på något mer kreaktivt? Som kanske bords-placerings-kort-skrivare?

Nu börjar min yrsel komma tillbaka så det är nog dags att avrunda. Tror jag skall göra det genom att berätta hur Daniel tyckte det var att provsmaka en chokladfontän..
Sandra: Var det gott?
Daniel: Det var ju bara vanliga jordgubbar och marshmallows så det var väl inget speciellt..
Sandra: Jag vill ha en jordgubbe iaf ( går och tar en)
Daniel: Jaha, skulle man hålla in den i fontänen?

                                                                                                                 XOXO / Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0