Varför skall alla andra också?

Jag och Therese ska ju åka på semester vecka 12. Vi har tagit ledigt och tänkt att vi skall ta en "sista minuten" till Gran Canaria från Skavsta. Jag har varit inne och kollat hur priserna ligger till varje dag. För att kunna slå till när dom är som lägst. Priserna har gått upp och ner och idag gick dom upp ganska rejält. Sen tog dom slut!
Dom är helt slut på Ving och det enda som finns kvar är ospec. på Apollo.
Varför måste alla åka när vi skall åka?
Så nu har vi börjat kolla lite andra resor ffrån Sthlm, Norrköping mfl. Jag hoppas nästan att en stor familj på 12 pers avbokar sin semester från Skavsta.. Elakt men sant.
Jag behöver sol i vintermörkret.

Idag är förövrigt en bra dag. Idag är det Lipstick Jungel!

Nej nu skall jag fortsätta mitt maniska letande efter en resa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0