Typiskt!!

Kära Bloggbok.

Jag trodde denna vecka skulle bli bra men som det känns nu hade jag fel.
Jag har tackat Nej till "drömlägenheten". En vindsvåning på 144 m². En sådan chans till drömlägenheten får man bara en gång i livet och tyvärr fick jag min chans lite för tidigt. Vi har inte råd med en hyra på 9800 SEK +Sthlms hyran med bara en lön och studielån. Detta ger mig sorg i mitt hjärta.

Inte nog med detta så funkar inte min blogg sida. Jag kommer inte ens in på min egen blogg! Den har strulat i 2 dagar nu.

Men imorgon skall turen och lyckan vända. För då är det Tisdagsmiddag och det är min tur att bjuda på mat. Tyvärr så blir vi bara 3 denna vecka men vänner är vänner oavsett hur många dem är.
Jag skall bjuda på Helstekt vitlöksmarinerad fläskfilé med Hasselbackspotatis och Kantarellstuvning och den enda som är glad över att vi inte blir fler än 3 är Daniel, då han kommer få matlåda av resterna.

Nu skall jag fortsätta kolla på Lipstick Jungel. Den nya superserien på 3:an

                                                                                                 XOXO/ Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0