Tröttmössa

Igår var jag så himla trött på jobbet, hade en dålig dag. Så jag flexade ut vid 13:00 och åkte upp till min kille i Sthlm. Hade en otroligt mysig kväll med honom. Sen var det dax för att sova.. i en 90 cm stor säng. Närhet är underbart. Då jag skulle jobba över idag och komma in lite tidigare (Vid 06:00!) gick Daniel glatt upp med mig och skjutsade mig till Nyköping för att sedan åka tillbaka till skolan. En eloge till honom! Nej, han är värd två.

Antingen gillar Daniel att köra bil eller så har vi världens bästa frisör. För Daniel körde nämligen hem idag igen för att klippa sig. Jag skulle självfallet med och kolla och styra lite. Jag har ju en hemlig dröm att blli frisör. Hade jag inte haft lite bacilskräck och problem med andra människors hud skulle jag nog blivit frisör. Därför är jag gärna med och kollar när folk klipper sig.
Det här vet ju Jelena om då jag redan i gymnasiet (där jag gick Estetisk i norrort och hon gick Frisör på Söderort) oftare var på hennes lektioner än mina :)





Jelena tänkte spara en liten 80-tals tofs :)





Men han ser ju inte alltid ut som ett fån. Han är ju sjukt snygg ibland också :)






Nej nu är det dax att börja varva ner inför natten. God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0