Söndag morgon

Kära Bloggbok.
Det här kommer bli en bra söndag, det känner jag på mig. Det börjar med Svenskt VM-guld i Skidskytte och jag tror dagen kommer fortsätta i samma melodi.

Igår var jag och Daniel barnvakt åt mina små troll. Dom är ju för söta. Och av nån konstig anledning blir ju Daniel så mycket sötare när han sitter i soffan och myser med Jonathan, 18 månader
. Så kontentan av det hela är att igår fick jag umgås med 3 av mina bästa.

Idag ska det städas,lagas mat, lämna mat på stationen, fikas, handlas, tvättas, lagas mat igen, donas.. Som alla andra söndagar :)
Det kanske är daxs att slita sig från Tv där det visas VM och sätta igång med mina sysslor.



Lägger in en gammal Arkivbild på mina små hjärtan

                                                                                               XOXO/ Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0