Promenixat och fantiserat

Kära Bloggbok.

Jag har varit ute och gått med Therese i det friska vädret. Snart ska hon och jag på "kärlekssemester" och det skall bli hur skönt som helst.
Jag undrar dock hur vi skall kunna sova ihop. Jag brukar beklaga mig för Tess om hur Daniel alltid rör på sig, snarkar, ticksar och låter. Och då kan jag inte sova. Tydligen har jag betonat detta ganska mycket, för häromdagen när Tess skulle sova här så kunde hon aldrig somna. Av ren rädsla för att röra sig eller låta. tydligen hade det kliat lite i ansiktet och hon hade inte vågat klia. Hon hade velat vända på sig men vågade inte. Stackars Tess.

Men jag lovar att jag inte ska säga ett ord om hon rör sig i sömnen på semester. Hon kommer märka det ändå om jag sover på balkongen :)




Nu börjar Grey´s så..
                                                                                   XOXO/ Sandra

Kommentarer
Postat av: Hannah

Men för fan!!! Du har ju varit på semester med Mattson och Johan Almfeldt!!! De måste ju rört sig, kliat sig, låtit m.m. den tid du ville sussa!! Då borde ju inte Therese va så rädd för att klia sig i ansiktet lite ;-)

2009-02-18 @ 21:53:08
URL: http://happyfam368.blogspot.com
Postat av: Anna J

Fint kort:)

Ni ser förälskade ut i varandra.

2009-02-19 @ 12:25:08
Postat av: Anonym

Hanna: ja men det var ju inte samma säng/rum



Anna: la in den efter hennes fråga i tisdags om jag skulle stöta på henne på semestern :)

2009-02-19 @ 17:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0