Oj, vilken dag :)

Har varit i Norrköping och shoppat lite. Det blev en topp, en klänning, en tröja, ett par solglajjor och två kuddar. Allt var riktiga kap :)

På vägen hem så frågar Daniel vart vi skall tanka och jag frågar då om bensinen kommer räcka hem. Och det kommer den, det försäkrar han. För jag är nämligen så kissnödig att jag inte vill stanna någonstans utan åka direkt hem. Mellan Jönåker och Nyköpings Bro börjar bilen hacka lite och Daniel saktar ner för att köra in till kanten. Då tvärnitar bilen. Det här är en ny bil så den bara stannar, hela datasystemet stängs av och jag är glad att vi hade bälte. Soppatorsk på E4. Kissnödig som aldrig förr.
Jag ringer min pappa. Han kommer som den hjälte han är, alltid till räddning. Han fyller upp bilen med Etanol och vi kan fortsätta vår färd hem.

Har nu kommit hem från Daniels föräldrar där vi ätit mat med dem och Niclas och Tessan. Mat, UNO, trevligt sällskap och melodifetival i all ära men nu är det skönt att vara hemma och få krypa till kojs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0