Namnsdag och vänner!

Kära Bloggbok.
Idag är det min namnsdag och den har uppvaktas av min fina pojkvänn med blommor. Tack Hjärtat!
Svärmor har också firat min dag. Jag fick ett sms av henne där hon hade ätit en popcorn-frukust i min ära. Man får tacka. Själv åt jag ingen frukost i morse.

Men ännu viktigare än det är att jag har haft mina vänner här på middag. Det starka Tisdagsgänget på 6 personer halverades idag och vi blev 3 starka kvar. Men hur som helst är det alltid lika trevligt att träffa mina vänner.
Jag kanske borde göra ett inlägg om hur underbara mina vänner är men jag tror att dom vet om att jag käner mig lyckligt lottat med dom vänner jag har. Det här blev en liten hyllning till dem iaf. så TACK alla vänner för att ni finns!

Det känns som jag aldrig har mina helger uppbokade men idag när vi pratade om att lägga in en liten Teamfest på jobbet insåg jag att jag är ju uppbokad i månader framåt. Med jobb, Företagsfest, mammas födelsedag ( hon fyller 50!!) och Kanarieöarna. Ingen tid för Teamfest inte.

Sitter och zappar och märker att det är Red Dragon på TV. Den filmen var jag och min lillebror och såg på bio för många år sedan. Jag gillar inte skräckisar men han måste ha tvingat mig. Ett par minuter in på filmen vågar jag inte längre ha benen på golvet och viskar till min bror att jag inte vågar sova själv och kommer at sova hos honom. Då svarar han "Gör det du, för jag kommer inte våga sova där utan kommer sova hos mamma". Tack för det stödet, lillebror!
Idag känner jag mig på bra humör och ganska generös med komplimanger och tänker ge den största till just lillebror Fredrik. För han är den enda personen i värden som kan få  mig att skratta från hela mitt hjärta samtidigt som jag gråter.
Och jag älskar honom över allt, inte för att han är en bra person utan för att jag måste-han är ju min lillebror ;)

Nej nu ska jag städa upp det sista och vänta på att Daniel kommer hem. Att han kommer hem och ger mig domen. Han har nämligen blivit utvisad från hemmet för att tjejerna kommer hit. Och han har lämnat lägenheten med god min för att han ser fram emot att äta resterna av fläskfilén. Dock så är maten slut och han kommer få nöja sig med en macka. Vi får se hur han tar detta.

                                                                                              XOXO/ Sandra




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0