Jag vann, jag vann!

Kära Bloggbok.
Nu har jag bloggat i en vecka och det känns bra.. Så jag fortsätter. Jag har haft 322 sidovisningar och 183 specifika visningar. Tur att jag inte hade tänkt göra detta för att tjäna pengar.

Men idag har jag gjort något jag kanske borde satsa på. Nått jag kanske kan tjäna pengar på. Badminton!!
Jag och Daniel har varit och spelat badminton idag och jag var HET. Jag vann 2 av 3 set! Jag brukar vanligtvis kunna ge honom en match ungefär ett set sedan när jag blir trött utklassar han mig. Men inte idag- Jag vann! Så ni som känner honom får gärna skicka ett sms till honom och håna :)

Nu ska jag gå och ta mig ett välförtjänst bad och mjuka upp mina stela, trasiga muskler och leder. Återkommer när jag känner mig lite fräschare.

                                                                                       XOXO/ Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0