Jag har hittat min hund!

Kära Bloggbok.

Här kommer ett snabbt inlägg då jag har hittat hunden jag vill ha! Det är en jättefin Pomeranian tik och hon kostar bara 15 000 SEK. Dock så kommer min ekonomiska (snåla) sambo tycka att vi har råd eller tid med en hund just nu. Men skulle jag FÅ en kan han inte säga nått. Man får ju inte lämna tillbaka presenter, det är otrevligt och otacksamt  :)




Jag tror jag skall kalla henne Gucci 2 eller kanske Terror. Det var det Gucci skulle hetat om hon var en pojke..
Nu saknar jag min hamster.
Hon skall också få en bild på min blogg :)



                                                                                                      XOXO/ Sandra

Kommentarer
Postat av: Josefin Engström

Vad har hänt med Gucci?? :O

2009-02-23 @ 20:44:38
Postat av: Sandra

Henne tog vi bort i julas. Hon hade haft öroninflamation 3 ggr och vetrinären visste inte längre vad man skulle göra. Hon jämförde det med att testa nya mediciner på en 100-åring så vi beslöt oss för att ta bort henne. :(

Sorg på stallbacksgränd!

2009-02-24 @ 22:27:15
Postat av: Josefin

NNnnnneeeeejjjjj!!!!!!! Gucci <3

Hoppas att hon fick en fin begravning.. :'(

2009-02-25 @ 22:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0