Färga håret!

Kära bloggbok.
Idag har hela vårat system på jobbet kraschat så dagen har känts jättelång. Tiden går ju mycket snabbare om allt funkar som det ska.

Jag skulle behöva färga håret. Jag har ju nämligen fått TVÅ gråa hårstrån. Och dom måste bort!
Min underbara frisör försöker trösta mig genom att säga att alla människor har några gråa hårstrån, bara att det lättare syns om man är mörk. Hon är underbar för att hon försöker men det hjälps inte. Dom skall döljas!
Det här är också samma frisör som har sagt till Daniel att enligt "American Crew" är det manligt med vikar.. Man måste ju bara älska henne. Jag har gått till henne så länge jag kan minnas och ingen slår henne i det hon gör.
Så dagens Tips: besök Jelena på Nagelbaren och låt henne leka med färger och sax i ditt hår! Och när du ändå är där.. Prova en ögonfransförlängning!



                                                                                                   XOXO/ Sandra

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oooooo vet du att nu kommer jag ihåg dina gråa hårstrån! Kommer du ihåg när vi upptäckte dom när vi jobbade....hi hi hi. kram

2009-02-18 @ 19:31:25
Postat av: a-k

det där var mitt inlägg, men namnet försvann...

2009-02-18 @ 19:32:19
Postat av: Anonym

Ha ha. Ja jag kommer aldrig glömma den dagen. Jag ringde till o med min mamma.. men hon bara skrattade :(

2009-02-18 @ 19:42:29
Postat av: Hannah

Ha ha ha :-) Är du grå Sandra??? Redan??? :-) Sjukt kul!!!

2009-02-18 @ 19:59:23
URL: http://happyfam368.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0