En lugn Fredagkväll

SÅ skönt med helg. Det blir en lugn hemmakväll. Har ätit kinamat och kollar på Let´s Dance. Så imponerad av Magnus, så stor men ändå rörlig :) Till skillnad från en annan just nu.

All eloge jag gav till Daniel idag tar jag tillbaka. Vi skulle slappna av lite i badet. Låter ju mysigt en Fredagkväll. Men det slutade med att han sparkade mig i revbenen så jag började gråta. Han påstår att jag kittlade honom men jag tror han bara har grova ticks. Hur som helst gjorde det skit ont.

Imorgon skall jag åka till Norköping och hoppas att jag hittar massor med kläder att köpa! Var ju  i Sthlm i onsdags, hittade inget.

Ska nu fortsätta kolla på hela Sveriges Fredagsnöje..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0