Äntligen Fredag.

Kära Bloggbok. Fredagen började inte så bra. Vaknade med sådan träningsvärk i höger arm/ axel att jag knappt kunde sätta på mig kläderna. Råkade ha sönder en kopp. Det var snö och slaskväder ute och kedjan på cykeln hade hoppat så jag fick gå till jobbet.
Men nu är jobbdagen över och helgen har börjat! Jag har precis tagit mig ett varmt bad med tända ljus och väntar nu på att Daniel skall komma hem med lite kinamat. Om jag inte somnar in efter maten var tanken att vi skulle gå på bio, så vi får väl se.

Om 5 veckor idag -går jag på semester. Då skall jag och Therese åka till Kanarieöarna. Inför våra nära och kära säger vi att det skall bli en lugn semester med sol, böcker och Yatzy. Och det är den storyn dom får nu och den storyn dom får höra när vi kommer hem.  För det som egentligen händer på kanarieöarna , stannar på Kanarieörna :)

Nu hör jag hur någon fifflar med nycklarna för att komma in i. Nu kommer maten!

                                                                                                    XOXO/ Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0