2009.02.14

Kära Bloggbok.
Idag är det Lördag och inte vilken Lördag som hellst utan Alla Hjärtans Dag.
Idag ska jag vara snäll mot alla!

Snart ska jag gå och fika med min storebror, hans fästmö och barnen. Jag skriver fästmö för jag börjar bli lite irreterad över att dom aldrig gifter sig. Jag vill ju gå på bröllop!

Nu har jag inte klippt mig sedan streax innan jul och det börjar bli dax. Men frågan är om jag skall klippa luggen eller låta den växa?
För hur som helst kan jag inte se ut så här:



Nej nu ska jag möta barnen och behöver fixa lite innan
Ha en bra Alla ♥ Dag!
                                                                               XOXO/ Sandra


Kommentarer
Postat av: A-K

Du är fin i allt fast kanske inte med luggen som på bilden. Hoppas du har en fin alla hjärtans dag. Kram till dig

2009-02-14 @ 11:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0