Onsdag..

Blev inget bloggandes igår. Direkt efter jobbet åkte jag hem till Pappa för en fika sedan var det dax för en provisorisk TG. Jag, Carro och Anna köpte hämtmat och körde lillTG. Vi har ju nämligen juluppehåll :)

När jag sedan kom hem fungerade inte internet! Vad gjorde man innan internet?

Idag har jag jobbat och sedan varit hemma hos mamma och släppte in henne. Den som varit hundvakt hade nämligen låst dörren och slängt in nyckeln... och Dennis kom inte hem förens sent. men då fick jag tillfälle att kramas lite med min hund :)

Vet inte riktigt vad jag ska göra idag. har för ont i halsen för att träna, det är för kallt för att gå ut men jag vill inte sitta hemma.. hmnn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0