Liten..

Känner mig inte speciellt tuff idag. Skakar och huvudet känns ovanligt tungt. Sov till 11:00 och det händer aldrig, helt sjukt! Himla tur att den planerade trippen till Farmor blev inställd, hade inte känns rätt att sitta där och må så här.

Kvällen igår var väldigt rolig, kommer inte kunna gå att återberätta den då alla skämt och annat kul som hände vara väldigt interna inom Vattenfall. Men kul va det!!

Jag måste ha mat.. ska försöka mig bort till Paus och köpa en sallad tror jag. Snart, eller rättare sagt om en timma börjar Grinchen på TV. Jag älskar den filmen. Innan dess ska jag ha fixat mat så jag kan lägga mig i soffan i granens sken med ett täcke och kolla på film. mitt på dagen.
Nu börjar jag förstå det alla andra alltid gör. Jag förstår grejen med att slöa en hel dag framför TV. Alla som alltid undrar hur jag kan vara så aktiv jämt kan jag hälsa: det var tydligen inte ADHD, jag var bara inte bakfull!

Nu kollar jag kvartfinalerna i världscupen, sprint medans snövallarna bara växer utanför- kan det vara mer jul än så?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0