JULEN

Gud, vad jag älskar julen!!

Så här har min jul varit..

Julafton var jag först hos pappa, på en liten fika och presentinslagning. Sedan hem till Farmor och hela den släkten och åt lunch. Efter det bar det åt mot mormor, där det fikades och tomten kom förstås :)
Sen över gatan till moster Ninni där middagen dukades upp. Sedan myspys och fika igen. Runt niosnåret lämnade vi Stigtomta och åkte hem till D´s föräldrar för paketöppning och sällskapsspel ända in på småtimmarna. Julafton är en av dom bästa dagarna på året- man får ju fira den med dom man älskar mest!!

Fick massor fina julklappar. Bla ett Attlinghalsband, Thomas Sabo armband, fårskinn, stövlar mm mm..

Juldagen brukar firas hos Moster Åsa, men i år blev det hos mormor. den firades med Kalkon och fika :) Kom hem ganska sent och fick skynda mig bort till Familjen Gustafssons. Sedan blev det Tellus. En blöt och ganska kort kväll kan man ju summera Juldagen på Tellus.

Annandagen (idag) väcktes jag av att jobbet ringde. Jag var som alltid snabb på att tacka Ja till övertidstimmar och detta gjordes innan jag ens satt mig upp ur sängen och insett hur bakfull jag egentligen var. Så 10 timmar bakfull på kontoret har varit min Annandag :)

Nu ska det sovas lite då det vankas övertid imorgon bitti igen..


Kommentarer
Postat av: Hannah

Hade mamma lyckats med bra paket i år? ;-)

2009-12-26 @ 22:54:13
URL: http://happyfam368.blogspot.com
Postat av: Sandra

haha.. jo det hade hon fakiskt. Fick en helt ny uppsättning av fina bestick och fårfäller :)

Men nu har hon födelsedagen att oroa sig för..

2009-12-27 @ 11:26:34
URL: http://sneren.blogg.se/
Postat av: Hannah

Åh nej!! Stackars henne som har en sån krävande unge, som dessutom fyller år så snart på julen! Du kan inte varit planerad ;-)

2009-12-28 @ 20:25:06
URL: http://happyfam368.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0