Fredag.. eller faktiskt Lördag

Efter jobbet sprang jag ner en snabbis på stan och shoppade lite, men hann inte så mycket då stan faktiskt stängde och jag skulle hem till mamma för lite mat.

Efter det hem till Anna, där jag, Anna och Carro kollade på Idol och snacka skit. Erik är ju så sjukt bra!! Så bra att Anna och jag ska snyfta till oss biljetter till Globen :)

Runt 23:00 kom Daniel som skulle vara barnvakt åt ett sovande underverk medans jag och Anna dansade loss till Thomas Rusiak och Mange Schmidt på Tellus..

Nu är det sovdax- så godnatt!


Kommentarer
Postat av: Anna J

Bra kväll!!! Tacka Daniel än en gång men det är lite oroväckande när han sover på "jobbet" :) Kram

2009-12-05 @ 09:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0