..

Idag har jag och Anna varit i Norpan och shoppat lite. Jag handlade en skarvsladd men Anna hade slösarplånboken på sig. Hon köpte en ny MAC.

Taken är helt vita av snö, riktigt fint. Hoppas det håller i sig bara. Grabbarna som jobbar på grillen där jag bor hoppades på 1 meter snö. Själv är jag nöjd med två decimeter som ligger kvar till Nyår.

Idag är en dag av saknad och eftertanke. Jag saknar mycket gammalt idag. Trots att jag vet att vägar har gått åt olika håll och att folk växer ifrån varandra, att tider är förbi och pasé. Jag saknar både gamla vänner och gamla tider. Ska försöka att inte grotta ner mig för mycket i det här. Jag kan ändå fortsätta kvällen ut men imorgon ska jag försöka blicka framåt istället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0