En vecka kvar...

Hallå i stugan! Hoppas ni också börjar få lite julkänslor, för det börjar jag få :)

Idag har jag handlat julgran och klätt den, himla mysigt!

Min vän Tess the mess fyller gammalt idag och jag var där på en fika. Hon har en stor isbjörn (nalle) som jag brukar skämta om. Jag brukar skämta med om att den är kär i mig osv. Låter lite lamt, men många skämt har ängas denna isbjörn. Idag när jag kom dit såg jag att "Bjoorn" som jag kallar honom inte var där. Frågade vart han var och Tess sa att mig att gå och kolla efter. På Bjorns plats låg en ful, sliten apa med skinjacka och ett brev där det stod:
Sandra,
Det funkar inte mellan oss.
Det här är Monk, singel.
Adjö / Isis
(jag har alltid hatat att du kallar mig Bjorn)

Fy f*n vad jag skrattade. Det här är en sådan grej som inte går att återberätta riktigt men dom personer i den innersta kretsen som varit med på Bjorns (Isis) upptåg fattar iaf :)

Nu ska jag dona lite sen sova- för jobb och fest imorgon. Se ya!






Kommentarer
Postat av: Niklas

Slutat röka för du kommer ju inte ut på balkongen längre....

2009-12-17 @ 23:35:11
Postat av: Niklas

Slutat röka? För du kommer ju inte ut på balkongen längre....

2009-12-17 @ 23:35:57
Postat av: Sandra

haha.. ja, jag kanske borde. Men den här är inte lika stor som förra året så man kan nog klämma sig förbi om man är försiktig

2009-12-18 @ 06:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0