Bra dag..

Bra dag men nu snurrar det!
Har haft julfest med Fallet och det har verkligen varit en sjukt rolig kväll! Gillar väldigt många av mina arbetskollegor och har skrattat sjukt mycket... men nu snurrar det. Varför ta en äcklig Frenet klockan halv tre?

Måste berätta om min roliga vän Tess the mess. För kanske 10 år sedan skickade hon ett julkort, kombinerat med nyår och födelsedag. Vi brukar skämta om det ganska mycket... så idag när jag kollade posten låg är tre kuvert. I ena stod det "God Jul", det andra "gott nytt" och det tredje "grattis på födelsedagen". Sjukt kul!

Nu ska jag krypa till sängen och hoppas att jag kan somna trots att allt snurrar, så ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0