9 dagar kvar..

.. till Julafton :) Och deet är vitt överallt! vaknade imorse och det var nån decimeter snö och det har snöat precis hela dagen. Hoppas det håller i sig  *hoppas*

Igår efter jobbet var jag hemma hos mamma med Wille och idag flexade jag hem tidigare och tog med mig min lilla valp till pappa :) Men han är inte så liten längre, 5 månader och snart 19 kg- men lika söt som alltid :)

Igår var jag så himla trött och orkade inte hålla mig uppe för att se Paradise Hotel så jag gick upp lite tidigare imorse för att se det på datorn.. men dom hade inte lagt ut det än.
Så jag fick kolla på det nu. Det är så sjukt kul, längtar tills morgondagens avsnitt!

Veckan som kommer bjuder på granköp, julfest med jobbet och lite annat julstök här hemma. Bara nio dagar kvar som sagt.

Ska krypa ner i säng nu.. så godnatt ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0