Jaha, vart ska jag borja..

Det  ar jatte varmt har! Solen skiner typ hela tiden och det har regnat en gang medans vi lag och vilade pa hotellet sa det markte vi inte av.

Vi har dock inte gjort sa mycket annat an solat, badat och shoppat lite. Meningen var att vi skulle gora masor av utflykter men det har inte riktigt gatt an. Hoppas det funkar nasta vecka,,,

Jag har namligen rakat trampa pa en kvist med en stor tagg. det gjorde skitont men tankte ju inte pa det. Drog ut taggen och fortsatte sola. Efter en halvtimma kande jag att natt var fel och bad Daniel ga och fraga om den var giftig... oh sjalvfallet, med min tur, var den ju det! Sa med kryckor( inte sadanna dar fina vi har i Sverige av plast och aliminium.. uten sadanna man satter under armen av tra!), konstiga stora thailandska piller som sags vara pencilin(som jag for ovrigt ALDRIG skulle vaga ta med mig genom tullen) haltar jag omkring,, Hela hotellet ar involverat i min olycka och varenda manniska som kommer forbi skall kolla pa min fot kanns det som.. och jag gillar ju inte att visa upp mina fotter.

Ja, ja nog om det! Alla sa innan vi akte hit att det var sa bra mat.. men vi gillar ju inte thailansk mat men har kommit pa att bade den Italienska och INdiska maten a god har med!! :)

Nu ar klockan lite over 8 har och duktiga Daniel borde komma ner fran gymmet vilken minut som helst sa vi kan
ga och ata frukost och sedan hoppa i poolen. Ja, detar redan runt 30 grader nu pa morgonen ;)

Puss och ha det sa bra dar hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0