Hamnen och tillbaka..

Vi gick ner till hamnen för att det skulle vara drag där enligt festarrangörerna. Men tji fick vi. Visst var det folk men inte mer än vanligt. Satte oss på Skeppet tillsammans med Anna, Tessan, Linda och Carro. Tog en kaffe och snackade skit :)

Blev en myspromenix upp mot stan igen och fönstershoppade gärnet :)
På tal om shopping fick jag mail idag om att klänningen jag köpte imorse kommer imorgon. Ingen har snabbare leverans än Nelly.com!

Ska slappa lite nu innan kudden ropar. Godnatt!

Liten kuriosa.. Om 11 dagar åker vi till Thailand :)
(Cypern förra året)


Kommentarer
Postat av: Sara

Visst e de skönt att ha lite semester kvar ;-) (Även om jag ska tillbringa min med målarpenseln istället för en kritvit strand)

2009-08-05 @ 08:52:53
URL: http://tanktelite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0