Vilken kväll..

Ja, vilken kväll det kunde ha blivit om jag bara vore lite mer på humör. Det onda i halsen och febern har gjort sitt.
Om jag hade varit helt frisk och kanske tagit mig en drink tillsammans med Sprit-Sandra kunde jag ha haft världens roligaste dag.
Påskfesten hos Gustafssons var jättetrevlig med massor roligt folk och Tellus var smockat med människor.Men jag var inte riktigt på humör.
Men alla andra hade kul så det var en bra kväll!!

Jag kom ju till festen ganska sent tydligen. För när jag kom (vid 22-tiden) hade en av festdeltagarna redan gått hem, tagit en powernap, kommit tillbaka och var måttligt berusad. Jag vill inte hänga ut nån så vi kan kalla henne "lillasyster Sjödin".

Av någon anledning hittar mina vänner alltid dom konstigaste ställerna och hänga. På Lotsen är det i hörnet, vid toaletterna. Man ser inget, men man slipper trängas. Och man vet ALLTID att det är där dom står.
På Tellus har det blivit "bajshörnet". Längst in på dansgolvet i ett hörn vid baren. Man ser inget. Men man slipper trängas. Och man vet ALLTID att det är där dom står.
Det värsta med hörnet är att tydligen alla som har en lite dålig mag-dag gör sitt när dom går förbi våran hörna. Så det stinker alltid massor där. Jag gillar verkligen inte bajs-hörnet!

Saknar min kille jättemycket. Han är ute på sin sista "pryo-natt" och kommer inte hem föräns sent :( Skulle verkligen vilja somna bredvid honom nu. Men, men.. Jag går och lägger mig ensam igen. Jag börjar förstå hur det är att vara polis-gräs-änkling.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Ha ha ha :-) Sjukt kul det där med Linda!! Jag tycker att det är lite trist att jag aldrig har träffat Sprit-Sandra, säg till nästa gång hon ska ut så jag kan haka på och få se henne :-)

2009-04-12 @ 21:53:10
URL: http://happyfam368.blogspot.com
Postat av: Linda

Vill bara säga att lillasyster sjödin kan lika gärna vara Malin......

2009-04-12 @ 23:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0