Våren håller i sig :)

Underbart väder idag igen. På min lunch idag gick jag ut och satte mig vid vattnet och lyssnade på musik och njööööt av vädret.

Har varit hos farmor idag och fikat och myst med hästarna. Min farmor är 93 år (imorgon) och har tre hästar och en hel gård. Hon sköter allt själv. En krut-tant!
Idag så satt hon i köket med ett paket cigaretter framför sig med varningstexten: Smokers die younger. Vilken ironi, där sitter hon, stålfarmor med ett paket cigaretter och börjar närma sig 100 år.

Här kommer några gamla bilder på Daniel, hästarna och kissen. (för info : hästen Daniel borstar är lika gammal som honom.. till o med några månader äldre ;) )











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0