Valborg med bravur..

Träffade flickorna på Tellus uteservering och tog en kaffe, dom andra drack vin men jag ska ju köra i morgon bitti. Gick vidare till Fik@ och åt middag. Alltid lika trevligt!
Det blev t.om en drink ;)

Men jag var tvungen att gå hem, det var dax att byta förband på såret. Dock så hade förbandet fastnat i såret så nu blöder jag runt såret.. på den lilla millimeter som börjat läka :(

Imorgon ska jag KÖRA ut till farmor med pappa och Daniel. Ska mysa med hästar medans killarna hjälper farmor att ta ut utemöblerna.

Sen är det grillning hos Gustafssons. Det påminner mig att jag måste gå och marinera 2 fläskfiléer nu. Vi skall äta helstekt fläskfilé och bakad potatis! Mitt bästa!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0