Uppe sent en torsdag

Ibland kan även tråkiga jag chocka och vara ute länge. Jag är ju ganska känd för att vara den som går hem tidigast, men idag höll jag ut.

Vi var på bio och såg Marley and I. Vi trodde det var en "feel good film" och att man skulle gå därifrån med ett leende på läpparna. Men ack så fel vi hade. En 20 minuter kvar av filmen har jag gråtit i mitt tysta i ett tag och kan inte längre hålla allt inom mig. Jag brister ut i hulkningar som skapar en form av reaktion hos min vän Madde som också brister i hulkningar. Klart sevärd film.. men man kanske inte ska sminka sig för utgång innan. Som tur var var mina ögon helt osminkade (för att jag inte hann) och tur var väl det :)
Efter filmen gick vi vidare till fik@ och sedan Tellus.

Min kille är återigen ute och patrulerar på stadens gator och jag får somna ensam.. inte mycket skillnad från att han sover i Sthlm alltså.
Nu skall jag sova och drömma fina drömmar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0