Tisdag eller Måndag?

Känns så himla konstigt att det är Tisdag idag.. Känns som Måndag. Jobbig men endå skön känsla.

Idag har jag varit så sjukt trött. Jag är ganska morgonpigg av mig och har sovit ok i natt, men ändå har jag gått omkring och knappt kunnat hålla ögonen öppna. Gäspat som alldrig förr.

Jag tror Daniel börjar inse att han också vill åka iväg 2 veckor till Turkiet. Jag har idag fått beviljat en extra vecka semester. Nu får vi hoppas på att Daniel inte har så mycket att göra i skolan första veckan så att han kan vara ledig. Jag hoppas inerligt att han inte missar något viktigt. För jag vet vilken liten präktig skolpojke han är och hur dåligt han skulle må om han missade nått.

Nu skall jag slöa lite innan jag beger mig till Tessan för T.G :)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej!! Hoppas du haft det bra över påsk. Det låter som det iallafall :-) Har ni bestämt er över lägenheten än? Kram från la familja.

2009-04-14 @ 17:45:03
Postat av: Sandra

Vi har haft det bra över påsk :) Hoppas ni hade det skönt i Motala och att Nellie fick sina såpbubblor :)



Nej det sista beslutet är inte tagit ang. lägenheten än. Dont worry, I let you know.

2009-04-14 @ 18:03:20
URL: http://sneren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0