Tack för den :)

Jag vill bara inflika att igår fick jag höra några grejer som gjorde mig väldigt glad. Ibland måste man få höra vissa saker bara. Jag har två vänner som är väldigt bra på att säga sådant man själv bara tänker om folk. Jag måste faktiskt själv bli bättre att ge komplimanger till mina vänner..

Igår sprang jag på dom här tjejerna på stan medans dom fika. Vi kan kalla dom Systrarna Sjödin. Jag går fram och hälsar som vanligt när dom öppnar med att säga
" Vi har kommit fram till att du är en kompis att lita på, även om man inte alltid pratar eller umgås kan man alltid ringa till dig om det är något- så gör du vad du kan för att hjälpa till"

Sånt värmer så himla mycket! Tack!

Jag måste gå igenom mig själv och bli bättre på att tala om även dom bra sakerna hos människor, det förtjänar alla mina vänner. Det är så lätt att man alltid pratar problem och tråkigheter. Men jag skall bli komplimangernas mästare!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0