Städa och diska lite då :)

Nu har tjejerna lämnat skeppet och det är dax för mig att diska upp och städa undan innan Daniel kommer hem. Som vanligt alltid lika trevligt med TG.
Tack mina vänner för att ni finns!!

Vi har börjat närma oss ett eventuellt beslut om lägenheten/radhuset.. Men den som lever får se :)

Nu är det bara 1 och en halv dag kvar till påskledighet. Ska bli så skönt att ha lite långledigt och få umgås med familj/släkt och vänner. Lööövely

Jag ska börja diska nu innan Daniel kommer hem och skäller på mig... för det gör han mest hela tiden ;)

Kommentarer
Postat av: Hannah

Men var är radhuset? Hur stort är radhuset? Varför skulle ni inte ta radhuset? Utveckla detta för en nyfiken!!!! :-)

2009-04-07 @ 22:42:55
URL: http://happyfam368.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0