Snart är det över..

Snart är påsken över och man skall återgå till vardagen. Tur nog så smygstartar man ju med en 4 dagars vecka. Förr om åren när man jobbat resturang så har man varit lättad när påsken är över, för då har man jobbat häcken av sig och kan äntligen få lite lugn och ro. Gud vad jag ÄLSKAR Svensson livet med arbete 8-17, vardagar. Visst kan jag sakna att stå i bar nån gång eller jobba lite a la carte, tjäna bra med pengar och få massor med dricks. Men känslan av att vara ledig på helger slår det mesta.

Idag har vi varit hos Daniels föräldrar och spelat kort och käkat Kinamat. Mysigt.

Vi (eller jag) har nog kommit fram till att det blir inte en vecka i Kroatien utan två veckor till Turkiet :) Me like!!
Då kan jag åka på mina skölpadde utflykter, hyra jetski och simma med delfiner utan att ha ångest för att våtdräckten inte släpper igenom någon sol.. Jag  hinner ju sola också. Nu skall jag bara bearbeta in denna tanke till Daniel också..

Ska kolla lite på TV nu innan jag kryper ner till kojs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0