Sista lediga dagen..

Idag är sista lediga dagen på denna Påskledighet.. sen är det arbete i 4 hela dagar.

Min moster kom förbi vid 10:00 med min kusins 2 hundar. Jag, Daniel och Tess packade fika-väskan och gick ut i skogen med jyckarna. Mycket trevligt.
Har precis kommit hem, ska fixa lite lunch nu.

Måste nu ge klartext i powernap-incidenten på Påskfesten. Jag har fått en komentar där felaktig person är utpekad som den skyldige. Den som kröka ner sig för att sedan gå hem och powernapa och komma tillbaka innan klockan var 22:00 är Linda!  (hon försökte skylla på den minsta av systrarna Sjödin)  Och jag tycker att det var tufft gjort. Hade jag själv gått hem och lagt mig hade jag inte vaknat förän klockan 07, morgonen efter.

Lunchdax!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag är en sjukt cool tjej..:)

2009-04-13 @ 17:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0