Röka eller inte röka..

Alla i min omgivning har slutat röka!! Jag har alltid sagt att den dagen jag bestämmer mig för att skaffa barn skall jag sluta röka. Men jag börjar känna mig ensam om att röka.

Det är ju inte lika kul att gå ut själv och röka eller sitta på ett utecafé och röka när alla tycker det luktar illa.

Men det är ju så sjuuuukt gott att röka. Så skön känsla att tända en cigg efter maten, eller till kaffet på en uteservering.

Så nu är frågan: Att röka eller inte röka?

Jag försöker tigga till mig en presang av Daniel om jag slutar röka- som motivation :)
Jag tror jag kanske kan få min silverkandelaber jag drömt om!!


Den stora till höger är det ;)


eller...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0