Opps I did it again..

När jag slutade jobba idag stod min mamma utanför och väntade. Jag skulle nämligen köra hem mormor till Stigtomta. Av nån anledning började dom prata om livsförsäkringar. Och nu vet jag att det är ingen idé att köra ihjäl dem iaf. Det är bara dom som tjänar på på att jag dör ;)

Skulle ner på stan och hämta ut ett paket från Nelly.se som kommit. Tänkte samtidigt köpa tampisar och cigg. Står i kassan och skall betala när kortet är borta!

J*la Daniel.. När han väl hade hittat kortet (som han så gärna skryter om) så la han inte tillbaka det!
Så jag  fick skamset lämna tillbaka mina varor och gå därifrån..

Nu skall jag gå och möta upp tjejerna för en "after work" i solen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0