Nån som vill donera?

Jag har idag hittat något jag letat efter i flera år. En  150 cm hög silver kandelaber från Affari!!
Jag måste ha denna!! Måste! Måste! Måste!   Jag har letat efter precis en sådann så himla länge och  äntligen finner jag den. Tyvärr så har ju nån idiot bestämt att jag ska ta körkort och även tvingat mig att betala allt denna månad samt nästa. Jag behöver 3500:- till min kandelaber!! Den är ju bara för mig... Jag vill..

Om jag önskar mig den från hela mitt hjärta kanske nån kan lägga ner den i mitt påskägg i år?

(Om jag inte får den kommer jag sälja den där fula Polon för exakt 3500 och stackars Daniel kommer inte ha någon bil längre)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0