Nån hade gömt mitt VISA kort!

Mitt kort är upphittat. Tydligen hade nån "gömt" det på en fyndig plats i plånboken!! I nuläget är ALLA som var med på Fik@ igår misstänkta :)

En komentar från Daniel:
Nu ska jag berätta den sanna historien om Sandras Visa-kort .... jag gick ju tidigare från Fika för att jag skulle jobba kl 21-07... Ca kl 22.30 ringer Sandra att jag måste ut o leta i bilen om hennes visa-kort ligger där för hon har tappat bort det... Jag letar då reda på en ficklampa och letar igenom hela bilen men hittar inget Visa-kort... Senare på natten ringer Sandra o frågar om jag kan gå till Coffee House kl 10.00 för att se om kortet finns där... Jag ska då sova 3h + att en jäkla grävskopa dånar precis utanför fönstret så att man tror att det är jordbävning i kåken.. Jag kan väl säga att jag var så där munter när jag gick upp... Väl på stan o Coffee House letar jag värre än en polishund med både näsa o ögon ;) Men hittar INGENTING! När jag väl kommer hem igen slår tanken mig "jag borde nog kolla Sandras plånbok ändå". O se där ja!!! Där låg visa-kortet under ett annat plastkort.... Som sagt jag är INTE bitter, det är inte första eller sista gången som Sandra kommer tappa bort sitt Visa-kort ;) Älskar dig fjant!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0