Kommer antagligen bli besviken :(

Jag har knappt kunnat jobba idag. Allt jag har tänkt på är lägenheten vi kollade på igår. Jag vill verkligen ha den! men jag känner på mig att dom inte är redo för att flytta och att vi inte kommer få den. Det är ju min otur här i livet.

Därför har jag bestämt mig för att om vi får lägenheten skall jag sluta röka!!

Idag när jag stod och hyvllade lite ost till maten så kom en våg av sorgsenhet över mig. Började gråta och bara fortsatte gråta jättelänge. Det kom över mig hur mycket ja saknar min lilla Gucci och när jag hylade ost, som var hennes favorit rann det bara över.
Det är svår att förklara, för många tycker att hon bara var en liten mus och jag kan köpa en ny. men hon var den jag kom hem till på kvällarna. Vi låg och kolla på Tv ihop och myste varje kväll. Saknar henne jätte mycket. Och det som gör ondast är att jag inte vet om hon led den sista tiden. Hon kanske hade jätte ont medans jag försökte medicinera henne för att få henne frisk. Jag kanske bara gjorde pinan längre. Det enda som känns lite bra är att  när jag köpte henne sa dom att hon skulle leva 1 år och hon blev 2 år och när hon ramlade och gjorde sig illa sa dom att dvärghamstrear sällan lider så länge, utan blir som sjuka eller skadade dör dom inom något dygn. Jag brukar kolla på dom hemska bilderna på henne när hon var jättesjuk precis innan hon fick somna in hos vetrinären.. Så himla destruktivt att kolla på dom, men det var ju så hon såg ut på slutet..

Så här låg hon och sov..




Så här sog hon ut när hon var nerdränkt av oljan i örondropparna.. Som en underbar liten kloakhamster





Kommentarer
Postat av: Hannah

Om du känner dig ensam på kvällarna så kan du få en katt av mig..... Eller två.... Eller en unge??? ;-)

2009-04-20 @ 21:06:25
URL: http://happyfam368.blogspot.com
Postat av: Sandra

Du är väl för snäll. Katterna, vad jag minns är väl utvecklingsstörda så jag tror jag tar en unge isf :)

2009-04-20 @ 21:55:19
URL: http://sneren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0